Un dels principis importants de l’Escola Nausica és la voluntat d’involucrar les famílies en la tasca educativa del centre per tal que els nens i nenes rebin una formació coherent i integral, que complementi l’aprenentatge acadèmic amb bons hàbits i valors dins i fora del recinte escolar.

En aquest sentit, Nausica està d’enhorabona, ja que disposa d’una associació de mares i pares molt compromesa i implicada en el projecte educatiu del centre. Es tracta d’un col·lectiu de pares que treballa braç a braç amb l’equip directiu de l’escola i que organitza diverses activitats durant el curs perquè els infants i les famílies gaudeixin l’escola des d’un punt de vista més lúdic i festiu. Així doncs, l’Ampa s’encarrega de preparar i dinamitzar les següents qüestions:

-Activitats extraescolars (anglès, escacs, teatre, futbol sala, voleibol, gimnàstica esportiva i jocs motrius)

-Gimcana (per a tota la família, mes de maig).

Butlleta d’inscripció i informació

-Festa final de curs (per als infants i els pares, mes de juny).

-Revista Capicua (de freqüència anual, publicada al mes de juny).

Més enllà d’aquestes activitats puntuals, l’Ampa de l’Escola Nausica treballa setmanalment en matèries que afecten l’escola i les famílies a partir de comissions de treball (renegociació del lloguer de la torre, assegurances dels alumnes…). I, a més a més, disposa d’un blog específic obert a tothom per tal que totes les famílies i la gent propera a l’escola pugui seguir de ben a prop la tasca que fa l’associació.

Enllaç blog de l’Ampa: ampaescolanausica.wordpress.com

ÚLTIM CAPICUA

CLICAR