Tots vam celebrar el 75è aniversari de l’Escola Nausica!

Què és per tu l’Escola Nausica?Quin record tens?

Què ens vols explicar??? Envia un video de màxim 10 segons a: videonausica75@gmail.com

Aquí teniu les imatges que ens van enviar!

La cursa del 75è aniversari va ser tot un èxit!

L’escola fa 75 anys!

Els alumnes van fer quatre pancartes commemoratives. Les van anant penjant a l’escola.

Pancarta 4: realitzada pels alumnes de 1r i 2n

Els actes per celebrar els 75 anys d’escola vans ser:

1. Divendres 24 de febrer: Rua de Carnaval: aquest any vam passar pel Mercat Galvany per celebrar-ho amb ells!
  2. Diumenge 19 de març: cursa als voltants de l’escola oberta a tothom.
  3. Dimecres 26 d’abril: Circ Cric amb els alumnes des de Parvulari a 6è de Primària.
  4. Divendres 19 de maig: Exposició de fotos a l’escola i sopar a la nostra secundària Els Arcs (c/Copèrnic 34). Vam convidar a  tothom que forma o formava part de la petita-gran família Nausica (ex-alumnes, antics mestres i treballadors, antics i actuals pares i mares, gent vinculada)
  5. Dissabte 20 de maig: Gimcana especial d’aniversari per a les famílies actuals de l’escola!

75è aniversari - 2

Número 2: realitzada pels alumnes de 4t i 5è