El dia 19 de març 2017, a partir de les 9:30h del matí, es celebrarà la Cursa del 75è Aniversari de l’Escola Nausica. La sortida i arribada de les curses tindrà lloc al carrer Muntaner 309-313 davant de la porta de l’escola.

PARTICIPACIÓ

Podran participar en aquestes curses totes les persones que ho desitgin, sense distinció de nacionalitat o sexe, sempre que estiguin correctament inscrites. La cursa Open està oberta a tots els adults i als nens/es majors de 12 anys que vulguin participar

CURSES

INSCRIPCIONS

Les inscripcions es poden realitzar:

A/ Presencialment

Alumnes, pares, familiars… d’un alumne/a: gestió directa a través del tutor/a de cada aula. Cal portar els 2€/pers en efectiu i l’autorització del menor signada.

Gent del barri no matriculada al centre: del 13 al 15 de març a la secretaria del centre de 17h a 18h.

Un cop efectuada la inscripció, es donarà el dorsal o dorsals a la persona que faci efectiu el pagament.

B/ Via telemàtica:

Fent una reserva de dorsal enviant les dades personals i l’autorització del menor a la següent direcció de correu abans del 15 de març a les 12 de la nit:

cursaescolanausica@gmail.com

El mateix dia 19 de març, de 8.45h a 9.15h, s’acabarà de fer efectiva la inscripció a la cursa fent entrega del dorsal un cop realitzat el pagament.

Totes les inscripcions tenen un cost de 2€ per participant.

CIRCUIT

OBSEQUIS

A l’arribada de la cursa, s’obsequiarà a tots els participants amb una medalla, aigua, una peça de fruita i potser, alguna sorpresa dels patrocinadors. També tindran la possibilitat de descarregar-se la foto del photocall de la cursa.

CLIQUEU PER VEURE TOTES LES FOTOGRAFIES DE LA JORNADA

El diumenge passat  vam celebrar una doble festa. Per primera vegada en 75 anys, l’escola va organitzar una cursa popular. Uns 200 corredors van ser els participants. Corredors i corredores de totes les edats i sexes van gaudir de l’esport en aquesta festa esportiva. El segon plat fort de la matinal era la inauguració del Camí Escolar. Gràcies al grup de batucada vam fer ballar al barri i després dels parlaments i les corrandes, un deliciós aperitiu va concloure la jornada tancant uns dels primers actes programats per la celebració del 75è Aniversari de l’escola.