El dia 19 de març 2017, es va celebrar la Cursa del 75è Aniversari de l’Escola Nausica. La sortida i l’arribada de les curses van ser davant de la porta de la nostra escola al carrer Muntaner 309-313.

PARTICIPACIÓ

Van poder participar en aquestes curses totes les persones que ho van desitjar, sense distinció de nacionalitat o sexe, La cursa Open era  oberta a tots els adults i als nens/es majors de 12 anys que van voler participar

CURSES

INSCRIPCIONS

Les inscripcions es van realitzar:

A/ Presencialment

Alumnes, pares, familiars… d’un alumne/a: gestió directa a través del tutor/a de cada aula. Cal portar els 2€/pers en efectiu i l’autorització del menor signada.

Gent del barri no matriculada al centre: del 13 al 15 de març a la secretaria del centre de 17h a 18h.

Un cop efectuada la inscripció, es donarà el dorsal o dorsals a la persona que faci efectiu el pagament.

B/ Via telemàtica:

Fent una reserva de dorsal enviant les dades personals i l’autorització del menor a la següent direcció de correu abans del 15 de març a les 12 de la nit:

cursaescolanausica@gmail.com

Totes les inscripcions tenien un cost de 2€ per participant.

CIRCUIT

OBSEQUIS

A l’arribada de la cursa, es va entregar un obsequi a tots els participants (medalla), aigua, una peça de fruita i  alguna sorpresa dels patrocinadors. També vam tenir la possibilitat de descarregar-nos la foto del photocall de la cursa.

CLIQUEU PER VEURE TOTES LES FOTOGRAFIES DE LA JORNADA

El diumenge passat  vam celebrar una doble festa. Per primera vegada en 75 anys, l’escola va organitzar una cursa popular. Uns 200 corredors van ser els participants. Corredors i corredores de totes les edats i sexes van gaudir de l’esport en aquesta festa esportiva. El segon plat fort de la matinal era la inauguració del Camí Escolar. Gràcies al grup de batucada vam fer ballar al barri i després dels parlaments i les corrandes, un deliciós aperitiu va concloure la jornada tancant uns dels primers actes programats per la celebració del 75è Aniversari de l’escola.