Dragons BCN

BARCELONA , CITY  OF DRAGONS

Heu anat alguna vegada a buscar dracs?

Doncs els alumnes de 3r i 4t, el passat dimarts 29 de maig, van anar a buscar dracs per la ciutat vella de Barcelona, però no us penseu que va ser una tasca fàcil ja que, a sobre, ho van haver de fer en anglès.

Els infants prèviament van haver de treballar el vocabulari anglès necessari per a realitzar l’activitat , així com també es van iniciar en la màgica Edat Mitjana.

A partir d’un dossier previ van preparar un joc medieval on havien de fer targes amb preguntes, paraules per a fer en mímica, paraules  tabú, paraules per a dibuixar..

El dia esperat, en grups grans  i cada grup dividit en grups de tres equipats amb brúixola, binocles i mapes amb pistes en anglès i coordinats per monitors nadius, els/les alumnes van anar trobant els diferents dracs repartits per ciutat vella . També van descobrir raconets inolvidables que els feien viatjar a la nostra història.

Ja a l’escola vam comentar la sortida i cadascú va poder dir la seva.

Per a fer el tancament van poder jugar al joc que ells mateixos havien confeccionat, cal a dir que s’ho van passar d’allò més bé demostrant el que havien après i sentint-se protagonistes i, per què no? sentint-se cavallers en busca dels dracs encantats.