Escola Nausica amb caràcter de barri

L’ Escola Nausica és un centre educatiu amb 75 anys d’experiència ubicat al barri de Sant Gervasi de Barcelona. La tasca formativa que hem desenvolupat amb passió durant tot aquest temps ens ha valgut el reconeixent dels veïns, les institucions i les entitats properes, i ens ha vinculat fortament amb la manera de viure del barri.

El projecte de Nausica va més enllà de les parets del recinte, i es mostra ferm en el compromís d’implicació en les iniciatives del districte i de la ciutat.

Itinerari educatiu complet (1 any – 18 anys)

Nausica és una escola concertada d’una sola línia amb una oferta educativa molt completa, ja que oferim seguiment des de la Llar d’infants fins a sisè de Primària i la continuïtat amb la nostra escola de Secundària, Els Arcs.

A més a més,  tenim un conveni de col·laboració amb l’Institut Cultural del CIC per al Batxillerat i els Cicles Formatius.

D’aquesta manera, l’Escola Nausica ofereix un recorregut acadèmic global amb una plena coherència pedagògica per a la formació íntegra dels alumnes.

Educació integral a l’ Escola Nausica

L’Escola Nausica es defineix com una escola laica, activa, coeducadora i oberta. La nostra proposta educativa entén la diversitat com un element enriquidor, potencia la interrelació entre les diverses àrees d’aprenentatge i pretén participar en la cerca d’una educació avançada i innovadora. I tot, creient en el desenvolupament integral dels alumnes, en què la preparació acadèmica vagi acompanyada de l’educació humana, amb valors com l’autonomia, la responsabilitat i el respecte.

foto general

Escola abaix