img_0246

L’horari escolar general que segueix l’Escola Nausica en el dia a dia és de 9 a 17 h, més enllà de les permanències i les activitats extraescolars que puguin fer els nens i nenes. Així, l’hora d’entrada dels alumnes d’Educació Infantil i Educació Primària és a les 9 h, mentre que per als alumnes de la Llar d’Infants és entre les 9 i les 10 h. En aquest sentit, es prega als pares i mares que avisin telefònicament a l’escola en cas de no assistència dels seus fills abans de les 10 h.

Per a aquelles famílies que recullin els seus fills per anar a dinar a casa, l’aturada lectiva al migdia per als infants d’Educació Infantil és de 12.50 a 15 h, i per als alumnes d’Educació Primària és de 13 a 15 h.