Què cal portar a l’escola per als més petits?

– Un got de plàstic que es quedarà a l’escola durant tot el curs.

– Una bossa de roba amb una muda de recanvi, que inclogui roba interior, mitjons, samarreta, pantalons i sabates, tot marcat amb el nom i cognom. Aquesta bossa es quedarà també a l’escola.

– Una bata blava o vermella pels dies de plàstica, que ha d’anar marcada amb el nom en un lloc visible. Es quedarà a l’escola tota la setmana. La podeu demanar a la web de Mar Màgic, o comprar una igual en un altre lloc.

– Un paquet de Cebenín, un cotó per netejar les natges que es ven a les farmàcies. Us anirem avisant quan s’haurà de comprar un paquet nou.

Per aquells que es queden a dinar:

– Cinc pitets cada dilluns

– Un llençol que us facilitarà l’escola: s’haurà de portar net cada dilluns, i us el  tornarem per rentar cada divendres. No cal marcar-lo.

Per aquells que es queden a la tarda:

– Una bosseta amb el berenar cada dia. Per tema d’espai demanem si us plau que sigui una bosseta en comptes d’una motxilla gran. No cal portar cap esmorzar, ja que a l’escola preparem fruita cada dia per als alumnes de la Llar d’infants.

Per aquells que porten bolquers:

– Deu bolquers cada dilluns, o quinze si es queden a dinar.

Important

Tot el material que porteu ha d’anar marcat amb el nom del vostre petit o petita, amb retolador, o com us vagi millor.

Us recordem que podeu comprar la bata a la web de Mar Màgic, clicant al botó de sota.

Si teniu qualsevol dubte, sempre estem a la vostre disposició.

Anna Roman (P1), Cèlia Garcia (P1) i Anna Varderi (P2)

nenmans blaves