queportar

Què cal portar a l’escola els nens i nenes de P3

– Una motxilla de roba de l’Escola Nausica per portar l’esmorzar i el berenar, que es posa dins d’un taper si cal. La portarem cada dia. Es pot demanar a la web de Mar Màgic.

– Un got, marcat amb el nom, que es quedarà a l’escola tota la setmana.

– Una bata blava o vermella pels dies de plàstica que ha d’anar marcada amb el nom en un lloc visible. Es quedarà a l’escola tota la setmana. La podeu demanar a la web de Mar Màgic.

– Roba de recanvi dins d’una bossa que es queda a l’escola (si cal).

Per aquells que es queden a dinar:

– Cinc pitets

– Un llençol que us facilitarà l’escola: s’haurà de portar net cada dilluns, i us el tornarem per rentar cada divendres. No cal marcar-lo.

Tot plegat cal portar-ho cada dilluns dins d’una bossa de roba gran, tipus bossa del pa.

Xandall:

Els nens de P3 s’han de posar el xandall de l’Escola Nausica quan fan sortides fora de l’escola, per més seguretat i per anar identificats pel carrer. Quan fan piscina també se l’han de posar per facilitar els canvis de roba i per a que puguin ser el més autònoms possibles. Per anar ben còmodes fent esport, i per aprofitar el xandall, és recomanable que els alumnes se’l posin, també, els dies d’educació física.

– xandall d’hivern: pantaló llarg blau marí i jersei de l’escola
– xandall d’estiu: pantaló curt blau marí i samarreta verda de l’escola

Podeu comprar el xandall de l’Escola Nausica a la web de Mar Màgic. Si preferiu comprar només les samarretes i el jersei de l’escola allí, es poden comprar els pantalons (o leggins) blau marins en qualsevol altre lloc.

Equip d’Educació Física:

A P3, els alumnes encara no es canvien per fer la classe d’educació física; es queden amb el xandall de l’escola posat des de casa o amb altre roba còmoda. No cal comprar sabates especials, ja que en general van descalços.

Piscina:

Els nens de P3 poden fer classes optativa de piscina a partir del tercer trimestre, o a partir del segon trimestre si n’hi ha prou alumnes interessats.

Fotografies:

– Per començar a treballar heu de portar el més aviat possible 4 fotografies mida carnet i 1 fotografia de la cara mida gran.

Tot el material  ha d’anar marcat amb el nom del vostre nen o nena.

Us recordem que podeu comprar la motxilla, la bata i el xandall de l’Escola Nausica a la web de Mar Màgic, clicant al botó de sota.

Per a qualsevol pregunta estaré a la vostra disposició.

Marta Ribas, mestra de P3