material necessari

Què cal portar a l’escola per als alumnes de primer i segon?

– Una motxilla vermella de l’Escola Nausica per portar l’esmorzar i el berenar, l’agenda i els deures. A més, la motxilla servirà per anar identificats a les sortides fora de l’escola. La podeu demanar a la web de Mar Màgic.

– Una bossa de roba i/o un taper per portar l’esmorzar i el berenar. Els portarem cada dia dins la motxilla vermella de Nausica.

– Un got, que es quedarà a l’escola tot l’any.

– Una bata blava o vermella, només pels dies de plàstica per a que no s’embrutin, que ha d’anar marcada amb el nom en un lloc visible. Es quedarà a l’escola tota la setmana. La podeu demanar a la web de Mar Màgic, o comprar una igual en un altre lloc.

Xandall:

A la classe de primer, es recomana posar el xandall els dies de piscina i quan fan sortides fora de l’escola. Es recomanable tenir-lo, no obligatori, ja que és l’últim any que es fa servir. Per anar identificats pel carrer a les sortides, a partir d’aquest any tenen la motxilla de Nausica.

– xandall d’hivern: pantaló llarg blau marí i jersei de l’escola
– xandall d’estiu: pantaló curt blau marí i la samarreta verda de l’escola

Podeu comprar el xandall a la web de Mar Màgic. Si preferiu comprar només les samarretes i el jersei de l’escola allí, es poden comprar els pantalons (o leggins) blau marins en qualsevol altre lloc.

Equip d’Educació Física:

– Samarreta de màniga curta (de qualsevol color)

– Pantaló curt (de qualsevol color)

– Bambes AMB cordons, dins d’una bosseta de roba

S’ha de portar tot el dilluns dins d’una bossa de roba gran (tipus bossa del pa) que es quedarà a l’escola. L’alumne la porta a casa cada divendres per rentar. Tot l’equip ha d’anar marcat amb el nom.

Equip de piscina:

– Banyador

– Casquet de bany

– Sabatilles de goma

– Tovallola o barnús (amb el cinturó cosit!)

S’ha de portar tot dins de la motxilla vermella de l’Escola Nausica. Tot l’equip ha d’anar marcat amb el nom de l’alumne.

Material addicional per als alumnes de 2n

– Un estoig amb:

– Llapis o retoladors de colors

– “Plastidecors”

– Llapis, goma i maquineta

– Una tisora de punta rodona però que talli bé

– Un regle de 30 centímetres
– I una carpeta senzilla per poder portar fulls (no cal que sigui classificadora)

A la classe de primer i segon, ja no és obligatori el xandall de l’escola, però sí la motxilla de l’Escola Nausica. La bata només es posa els dies de plàstica.

A la nostra escola, no cal comprar cap llibre ni quadern ni material pedagògic específic, com apps, diccionaris, etc: tenim en marxa el projecte de reutilització de llibres de text des de fa ja més de 20 anys.

Tot el material mencionat ha d’anar degudament marcat.

Us recordem que podeu comprar la bata, la motxilla i l’equip de l’Escola Nausica a la web de Mar Màgic, clicant al botó de sota.

Per a qualsevol pregunta estarem a la vostra disposició.

Mònica Tiana (1r) – Sònia Farré (2n)

material necessari per curs