material necessari

Tenim el projecte de reutilització de llibres de text des de fa ja més de 20 anys, per tant no cal comprar cap llibre ni quadern ni material pedagògic específic, com apps, diccionaris, etc.

LLISTA DE MATERIAL NENS DE 1r i 2n E.P

• Bossa de roba amb l’equip d’Educació Física. Cal posar dintre la samarreta vermella de màniga curta, els pantalons curts blau marí i les bambes blanques amb cordons. També cal una bossa petita també de roba per guardar-hi el calçat.
  • Per la piscina cal banyador, casquet de bany, sabatilles de goma, tovallola o barnús (que el cinturó no caigui!). Tot dins d’una motxilla prou gran perquè l’alumne pugui guardar l’equip tot sol. • Bossa per posar l’esmorzar i un got.
  • Bata de l’escola.
  • NOVETAT!!! Tots els alumnes de Primària hauran de tenir la motxilla Nausica per portar l’agenda, els deures i per utilitzar-la a les sortides.
  • Recordem que la bata i la motxilla nova les podeu comprar al web de l’escola: www.escolanausica.cat

Material addicional 2n.

• Un estoig amb colors, “plastidecors”, llapis , goma i maquineta.
  • Una tisora de punta rodona però que talli bé.
  • Un regle de 30 centímetres.
  • Una carpeta senzilla per portar els deures de cada setmana, no cal que sigui classificadora.
  • No necessitem cartera, només farem servir una motxilla o bossa el dia de la piscina o per anar d’excursió.
  • Recordem que podeu comprar la bata, la motxilla i l’equip de l’Escola Nausica online a Mar Màgic:

material necessari per curs