material necessari

Què cal portar a l’escola per als alumnes de tercer i quart?

– Un estoig amb:

– Llapis, goma i maquineta

– Bolígraf blau, negre i vermell

– Tisores

– Llapis de colors i retoladors

– Regle de 30 cm (plàstic transparent)

– Classificador

– I una carpeta senzilla per als deures

Equip d’Educació Física:

– Samarreta de màniga curta (de qualsevol color)

– Pantaló curt blau marí (de qualsevol color)

– Bambes dins d’una bosseta de roba

S’ha de portar tot el dilluns dins d’una bossa de roba gran (tipus bossa del pa) que es quedarà a l’escola. L’alumne la porta a casa cada divendres per rentar. Tot l’equip ha d’anar marcat amb el nom de l’alumne.

Equip de piscina:

– Banyador

– Casquet de bany

– Sabatilles de goma

– Tovallola o barnús (amb el cinturó cosit!)

S’ha de portar tot dins de la motxilla vermella de l’Escola Nausica. Tot l’equip ha d’anar marcat amb el nom de l’alumne.

Altres:

– Una bata blava o vermella, només pels dies de plàstica, que ha d’anar marcada amb el nom en un lloc visible. Es quedarà a l’escola tota la setmana. La podeu demanar a la web de Mar Màgic.

– La motxilla Nausica per portar l’agenda, els deures i per utilitzar-la a les sortides.

A la nostra escola, no cal comprar cap llibre ni quadern ni material pedagògic específic, com apps, diccionaris, etc: tenim en marxa el projecte de reutilització de llibres de text des de fa ja més de 20 anys.

Tot el material mencionat ha d’anar degudament marcat.

Us recordem que podeu comprar la bata y la motxilla de l’Escola Nausica a la web de Mar Màgic, clicant al botó de sota.

Per a qualsevol pregunta estarem a la vostra disposició.

Nacho Tapia (3r) i Montse Felis (4rt)

material necessari per curs