queportar

Què cal portar a l’escola per als nens i nenes de P4?

– Una motxilla o bossa de roba per portar l’esmorzar i el berenar que es posa dins d’un taper si cal. La portarem cada dia.

– Un got, que es quedarà a l’escola tot l’any.

– Una bata blava o vermella, només pels dies de plàstica per a protegir més la roba, que ha d’anar marcada amb el nom en un lloc visible. Es quedarà a l’escola tota la setmana. La podeu demanar a la web de Mar Màgic, o comprar una igual en un altre lloc.

Xandall:

Els nens de P3 s’han de posar el xandall de l’Escola Nausica quan fan sortides fora de l’escola, per més seguretat i per anar identificats pel carrer. Quan fan piscina també se l’han de posar per facilitar els canvis de roba i per a que puguin ser el més autònoms possibles.

Els dies que fan educació física és recomanable que es posin el xandall, per facilitar els canvis de roba i per a que puguin ser lo més autònoms possibles, però no és obligatori.

– xandall d’hivern: pantaló llarg blau marí i jersei de l’escola.
– xandall d’estiu: pantaló curt blau marí i samarreta verda de l’escola.

Podeu comprar la roba de l’escola a la web de Mar Màgic. Si preferiu comprar només les samarretes i el jersei de l’escola allí, es poden comprar els pantalons (o leggins) blau marins en qualsevol altre lloc.

Equip d’Educació Física:

– Samarreta de màniga curta (de qualsevol color)

– Pantaló curt (de qualsevol color)

– Bambes o sabatilles sense cordons dins d’una bosseta de roba

S’ha de portar tot el dilluns dins d’una bossa de roba gran (tipus bossa del pa) que es quedarà a l’escola. L’alumne la porta a casa cada divendres per rentar. Tot l’equip ha d’anar marcat amb el nom.

Equip de piscina:

– Banyador

– Casquet de bany

– Sabatilles de goma

– Tovallola o barnús (amb el cinturó cosit!)

S’ha de portar tot dins d’una motxilla prou gran perquè l’alumne pugui guardar l’equip tot sol. Tot l’equip ha d’anar marcat amb el nom i el nom secret de l’alumne.

Fotos:

– 2 fotografies actuals mida carnet

Tot el material mencionat ha d’anar marcat amb el nom del vostre nen o nena.

Us recordem que podeu comprar la bata i el xandall de l’Escola Nausica a la web de Mar Màgic, clicant al botó de sota.

Per a qualsevol pregunta estarem a la vostra disposició.

Amèlia Esteban