Material pedagògic

Tot el material pedagògic està socialitzat. És un material que tots en podem disposar quan el necessitem. Fa ja més de 20 anys vam començar el projecte de reutilització de llibres de text a l’escola, per tant no cal comprar cap llibre ni quadern ni material pedagògic específic, com apps, diccionaris, etcètera.

Des de l’escola gestionem la compra de les agendes escolars a partir de 1r  i del llibre d’anglès a partir de 4t de Primària.

A partir de 2n de Primària, cada alumne ha de portar el seu estoig personal, així anirà aprenent a gestionar els seus estris personals.

Equip d’Educació Física

A partir d’aquest curs, no hi ha un equip igual per a tots. Cal que cada alumne, el primer dia de la setmana que tingui Educació Física, porti una samarreta, uns pantalons i una bambes per poder-se canviar i realitzar l’activitat còmodament.

Bata i motxilla

Cal que cada alumne tingui una bata de l’escola, vermella o blava, que ens protegirà la roba que portem  en els moments més creatius o plàstics i la motxilla la usarem per portar el que calgui a l’escola i a les sortides pedagògiques.

Xandall

El xandall de l’escola és necessari des de P3 i fins a 1r de Primària pels dies de piscina i per a les sortides.

La motxilla, la bata i el xandall ho trobareu a:

CLICAR