Per què triar Nausica?

Ens ho expliquen els pares i mares de l’escola.

Pels nens de l’escola Nausica, la seva escola és la millor escola. Això ho tenen claríssim. I això  ha quedat reflectit en els resultats de la última enquesta que es fa a final d’any entre totes les famílies de l’escola, per conèixer les preocupacions  i els suggeriments que cadascú pot tenir.

A l’enquesta, els pares i les mares opinen sobre diferents aspectes de l’escola valorant aspectes educatius, organitzatius i resultats. A partir de la implicació de les famílies, l’escola busca detectar aquells punts de millora que permetin augmentar la satisfacció dels pares i mares, garantint que Nausica continuï sent una escola de primera.

Segon els resultats de l’enquesta del maig de 2016, les nostres famílies valoren molt positivament tant la tasca educativa dels mestres com que els nens i nens vénen molt contents a l’escola:

Escola Nausica, una de les millors escoles de Barcelona.

Satisfacció de les famílies de l’escola dins d’una escala de 1 a Resultats de l’enquesta de maig 2016. Famílies participant: 123 del total de 155 famílies.

Estem orgullosos de …

• tenim una atenció a la diversitat educativa real: fem servir diferents metodologies tenint en compte les capacitats i les necessitats de cada nen.
  • cada dia els pares i mares poden parlar amb la tutora o el tutor, compartint així les inquietuds i vivències entre escola i família.
  • sempre tenim oberta la porta de direcció per escoltar les vostres preocupacions i aportacions.
  • tenim un claustre molt motivat i implicat amb el projecte pedagògic, compromès amb la transformació educativa a través de la innovació.
  • som una escola d’una línia, creant una petita-gran família.

Ambients i projectes a l'escola Nausica

Ambients a Parvulari: experimentacions emocionants des de ben petits!

Una elecció excel·lent si busques:

Si tries l’escola Nausica, trobaràs molt més que una escola!