Recollida i venda solidària de joguines

Benvolgudes famílies,

Els nens i nenes de Cinquè us convidem a participar en la primera recollida i venda solidària de joguines de l’escola Nausica!

La idea és col.laborar amb la Marató de TV3, que aquest any pretén recaptar diners per la investigació contra el càncer. La recollida tindrà lloc entre el 3 i el 12 de desembre. Durant aquests dies podeu portar a Nausica joguines, si pot ser, en bon estat que tingueu per casa i no feu servir.

El dissabte 15 de desembre al matí, amb motiu del 3r Torneig Jan Vergès, intentarem vendre totes les joguines possibles que ens hagueu portat al pati de l’escola, però d’això ja us tornarem a avisar amb temps…

Esperem que us hi engresqueu a participar, ja sigui portant joguines o comprant-les el dia 15!

No us ho perdeu!

Gràcies per endavant.