Fundació Nausica

Els seus membres són persones que han estat i estan vinculades a l’escola Nausica. Hi ha antics pares i mares, anntics alumnes i la directora anterior. La seva funció principal és vetllar per la continuïtat del projecte educatiu de l’escola recolzant a l’equip de mestres i a les famílies.

President: Lluís Miralles – Secretari: Josep Broggi

Vocals: Anna Bayó, Jaume Bayó, Antoni Ma Cervera, Carme Lorenzo i Núria Torra.

L’Escola Nausica estem plenament orgullosos de la implicació que demostren els mestres, tant en la seva tasca a l’aula amb els alumnes com en el treball col·lectiu que s’elabora des del claustre de professors. Els professionals de l’educació que tenim a l’escola compten amb tota la formació i experiència necessàries, i des de l’equip directiu es procura que hi hagi de tant en tant una certa renovació del claustre amb l’arribada de gent jove. De la mateixa manera, també sentim una gran satisfacció pel compromís i el rigor que mostra el personal no docent en la seva tasca diària a l’escola, ja sigui en la secretaria, en el suport amb els infants, a la cuina… L’equip professional de Nausica està dotat d’un gran esperit humà i de superació.

Es va constituir el desembre de 2018. Actualment en són membres:

Presidenta: Anna Bayó

Sector Fundació: Carme Lorenzo, Josep Broggi i Lluís Miralles.

Sector mares i pares: Mònica Alonso (fills a 1r, 4t i 6è), David Bigorra (filla a P3), Gemma Deza (fill a P5)  i Susanne van Voorst van Beest (fills a P3, 1r i 3r).

Sector mestres: Amèlia Esteban, Mònica Subirà, Raúl Salguero i Sònia Farré

Sector PAS: Bibi Barenys.

Sector alumnes: 2 alumnes de 6è (Núria R. i Marcos S)

Presidenta: Mònica Alonso

Tresorer: Ricard Ochoa

Per a més info sobre el consell escolar, clica al següent enllaç